Poznaj JYSK!

 

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o JYSK jako Twoim potencjalnym pracodawcy.

Poznaj JYSK!

 

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o JYSK jako Twoim potencjalnym pracodawcy.

Wartości JYSK

 

Podstawowe wartości JYSK Values pochodzą od naszego założyciela Larsa Larsena. Wyrażają one oczekiwane od Ciebie, pracownika JYSK, zachowanie i postawę.

Nasze wartości zawierają się w trzech słowach, które przypominają każdemu pracownikowi JYSK, w jaki sposób należy postępować każdego dnia zarówno wobec klientów, jak i siebie nawzajem.

Wierzymy w dobre kupiectwo, koleżeństwo i ducha firmy.

Kupiec

  • Zorientowany na klienta: Stawiam klienta na pierwszym miejscu i spełniam jego oczekiwania

  • Świadomy kosztów: Jesteśmy firmą o niskich/dbającą kosztach, sprzedajemy artykuły w niskich cenach. Mądrze wykorzystuje zasoby, aby unikać niepotrzebnych kosztów

  • Wiarygodny: Umowa to umowa. Dotrzymuję słowa

  • Zorientowany na cel: Pracuję ciężko, aby osiągnąć swoje cele i cele mojego zespołu

  • Profesjonalny: Jestem kompetentny - mam profesjonalną postawę i podejście

Kolega
 

  • Pomocny: Zawsze jestem szczęśliwy, kiedy mogę pomóc i zawsze jestem gotowy na dodatkowy wysiłek

  • Szanujący innych: Okazuje szacunek tym, z którymi współpracuję

  • Elastyczny: Jestem gotowy na zmiany. Potrafię zastąpić kolegę, nawet gdy nie jest mi to na rękę

  • Otwarty, szczery i bezpośredni: Nazywam rzeczy po imieniu – otwarcie, szczerze i uczciwie

  • Pozytywnie nastawiony: Dostrzegam możliwości zamiast przeszkód

Duch firmy

  • Zaangażowany: Jestem zaangażowany, nie jestem obojętny, wspieram zespół

  • Lojalny: Wspieram JYSK i moich kolegów, na dobre i na złe

  • Nastawiony na współpracę: Chętnie współpracuję z kolegami na innych stanowiskach

  • Korzystający z prawa i obowiązku do wyrażania własnego zdania: Wykorzystuję swoje prawo i obowiązek do wyrażania zdania, które może wpłynąć na rozwój firmy

  • Ambasador JYSK: Pokazuję innym swoją dumę posiadania „niebieskiej krwi JYSK”

 

Przywództwo w JYSK

 

Przywództwo w JYSK wyraża postawę oczekiwaną od Ciebie, jako manadżera:

 

  • Mamy skandynawskie korzenie i darzymy się wzajemnym zaufaniem

  • Wierzymy w delegowanie zadań, autonomię oraz odpowiedzialność za decyzje

  • Przełożony, poprzez swoje umiejętności, pokazuje drogę do osiągnia celów oraz zapewnia zaangażowanie pracowników w dążeniu do rezultatów

  • JYSK Leadership można podsumować w trzech słowach: leader, coach, communicator

Leader

 

  • Zorientowany na wyniki: Zawsze chcę wygrywać. Zawsze walczę o najlepsze rezultaty i wyniki. Wyciągam wnioski

  • Zdecydowany: Podejmuję decyzje w odpowiednim czasie, zarówno w dogodnych, jak i w trudnych okolicznościach

  • Odpowiedzialny: Wspieram decyzje i działania podjęte przez JYSK. Biorę odpowiedzialność za swoje decyzje i pracę mojego zespołu

  • Proaktywny: Zawsze jestem dwa lub trzy kroki do przodu i reaguję w odpowiednim czasie

 

Coach

 

  • Rozwijający: Rozwijam i szkolę mój zespół, aby osiągać lepsze wyniki. Zauważam talenty, aby budowac silne zespoły

  • Angażujący: Rozumiem co motywuje mój zespół i zachęcam go, aby stale poprawiał wyniki

  • Udzielający feedbacku: Udzielam feedbacku - metodę dobieram do osoby i sytuacji

  • Kierujący uwagę na cel: Dbam, aby mój zespół był skupiony na ciągłym poprawianiu wyników

 

Communicator

 

  • Widoczny: Wskazuję kierunek poprzez bycie obecnym i dostępnym dla mojego zespołu

  • Motywujący: Motywuję mój zespół poprzez otwartą, jasną i inspirującą komunikację

  • Przekonujący: Przekonuję mój zespół do decyzji poprzez kompetentne wyjaśnienia i odpowiedzialne zachowanie

  • Informujący: Dzielę się odpowiednimi informacjami z moim zespołem i moim przełożonym w odpowiednim czasie

Obietnice wobec pracowników

 

W JYSK dbamy o naszych pracowników – pomaganie w osiąganiu ich celów jest naszym powodem do dumy. Twoje pozytywne nastawienie i zaangażowanie w pracę gwarantują Tobie ogromne możliwości rozwoju.

Razem ustalamy wspólne oczekiwania dotyczące przebiegu Twojej kariery w JYSK.

Twoja pasja, nasze możliwości.

 

„Twoja pasja, nasze możliwości” to główne hasło naszych obietnic wobec pracowników. Dodatkowe trzy slogany rozwijają tę ideę, definiując obietnice wobec pracowników oraz określając cechy, które czynią JYSK atrakcyjnym miejscem pracy.

 

Silny zespół. Potęga zaangażowania.

 

JYSK to dynamicznie rozwijająca się firma, w której pracujemy z dużym zaangażowaniem. Pracując w JYSK możesz spodziewać się wielu ekscytujących wyzwań i ciekawych doświadczeń. Będziesz również częścią silnego i zgranego zespołu:

  • Możesz liczyć na swój zespół

  • Będziesz mieć możliwość wypowiadania swojego zdania i proponowania nowych pomysłów

  • Będziesz zaangażowany w pracę zespołową, aby wspólnie osiągnąć cel

 

Wiemy jak. Sięgamy po więcej.

 

JYSK bazuje na sprawdzonych sposobach prowadzenia biznesu. Dzięki dobrej organizacji, zyskasz czas i energię na polepszenie swoich działań:

  • Więcej czasu dla klientów

  • Wiesz co, kiedy i jak należy wykonać

  • Masz jasno określone cele

  • Czujesz się przygotowany i kompetentny

 

Rozwijamy się. Razem.

 

W JYSK skupiamy się na Twojej karierze, dążeniach i potencjale. Zapewniamy szkolenia na najwyższym poziomie, a naszym celem jest rozwijanie utalentowanych pracowników:

  • Możesz rozwijać swoją karierę

  • Odbędziesz praktyczne szkolenia w trakcie pracy

  • Weźmiesz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych

  • Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, zapewnimy Tobie możliwość zdobycia nowych umiejętności

Międzynarodowa kultura pracy w JYSK

 

Sukces JYSK to efekt silnej kultury pracy, która pozostaje niezmienna od 1979 roku, gdy Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep. 

Obecnie JYSK jest obecny w 19 krajach, ale kultura pracy w firmie jest wszędzie wciąż taka sama.

 

 

Silna i widoczna skandynawska kultura pracy w JYSK

 

Ma ona swoje korzenie w przedsiębiorczym nastawieniu i bezpośrednim podejściu do biznesu Larsa Larsena. Skandynawskie korzenie odgrywają ważną rolę w definiowaniu naszych podstawowych wartości:

 

  • Każdy pracownik jest odpowiedzialny za własne zadania

  • Współpracujemy i pomagamy sobie nawzajem, by osiągać wspólny sukces

  • Pracujemy razem, niezależnie od stanowiska

  • Wierzymy autonomię i prawo do zgłaszania swoich opinii, czy pomysłów

  • Jesteśmy bezpośredni i twardo stąpamy po ziemi

 

JYSK NORDIC reprezentuje 19 krajów, w których obecne są sklepy JYSK

 

  • Polska

  • Dania

  • Norwegia

  • Szwecja

  • Finlandia

  • Wielka Brytania

  • Holandia

  • Słowenia

  • Chorwacja

  • Bośnia i Hercegowina

  • Chiny

  • Czechy

  • Serbia

  • Węgry

  • Ukraina

  • Rumunia

  • Słowacja

  • Bułgaria

  • Grecja

Przyszłość JYSK

 

Jeśli zastanawiasz się nad pracą w JYSK, chcielibyśmy przedstawić Tobie kompletny obraz firmy, której częścią możesz się stać.

 

  • JYSK przechodzi wiele pozytywnych zmian i rozwija się tak szybko, jak nigdy wcześniej

  • Obieramy nowy kierunek, dzięki któremu chcemy pokazać naszą firmę z nowej perspektywy

  • E-handel w JYSK rozwija się bardzo szybko

  • Mamy za sobą wspaniałą przeszłość, która jest podstawą do stworzenia jeszcze lepszej przyszłości

  • Nasi pracownicy są zaangażowani i aktywni, mają możliwość wywierania wpływu na firmę

Wierzymy, że nawet najlepsze wyniki można polepszyć, aby w przyszłości móc nadal zapewniać naszym klientom najlepszą ofertę.

Nasze ogólne założenia dotyczące przyszłości JYSK są wyrażone w naszej misji i wizji. Chcemy dawać klientom coś więcej niż tylko atrakcyjną ofertę z dobrą ceną. Chcemy, aby każdy aspekt naszej firmy świadczył o dobrej ofercie, jaką gwarantujemy klientom.

 

Misja JYSK – dlaczego tu jesteśmy?

 

  • Świetna skandynawska oferta w zakresie wyposażenia sypialni i mieszkania dla każdego

 

Przyjrzyjmy się poszczególnym elementom naszego motto:

 

Świetna oferta... 

  • Świetna oferta w JYSK to nie tylko konkurencyjne ceny i oferty, ale również cały koncept i doświadczenia związane z obsługą klienta.

 

Dla każdego...

  • Chcemy być blisko naszych klientów i wierzymy, że możemy znaleźć propozycję dla każdego, zarówno w krajach nowych, jak i tych, w których JYSK ma już ugruntowaną pozycję na rynku.

 

Sypialnia i mieszkanie...

  • JYSK ma duże doświadczenie i wiedzę w zakresie sprzedaży kołder, poduszek i materaców. Sprzedajemy również meble do mieszkania i do ogrodu.

 

Wizja JYSK

 

Wizja JYSK bierze pod uwagę klientów, pracowników i właściciela. Chcemy:

 

  • być pierwszym wyborem klientów

  • być pierwszym wyborem pracowników w branży

  • być najbardziej rozpowszechnioną i dochodową siecią sklepów

 

Magazyn dla pracowników: GO JYSK

 

GO JYSK to nazwa magazynu dla naszych pracowników. Czy wiesz, że nasz magazyn jest zdobywcą licznych nagród za wysoką jakość i design?

Klikając w menu poniżej, możesz dowiedzieć się więcej na temat GO JYSK.

  • GO JYSK to kwartalnik pisany przez naszych pracowników, który wydawany jest w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu

  • Magazyn jest drukowany w 11 000 kopii i tłumaczony na 19 języków

  • Magazyn jest wysyłany na adres domowy każdego pracownika

  • Główne założenia to: informowanie, integrowanie i rozrywka dla pracowników JYSK we wszystkich krajach

  • GO JYSK to historie naszych pracowników – chcemy pokazywać pracę w JYSK przez pryzmat doświadczeń naszych kolegów opisanych z ich osobistej perspektywy

  • W GO JYSK zamieszczamy artykuły, które dotyczą aktualnych tematów interesujących naszych pracowników

  • Magazyn buduje pozytywne nastawienie prezentując historie, które mogą posłużyć jako przykład do naśladowania

  • GO JYSK to międzynarodowe czasopismo, w którym znajdują się tematy ogólne – istotne dla całej firmy, jak również 4 strony poświęcone danemu krajowi

  • Jeśli to tylko możliwe, artykuły powstają na miejscu wydarzeń, dzięki czemu są bardziej wiarygodne i szczegółowe, niż gdyby były pisane z siedziby głównej firmy

  • Teksty zamieszczone w magazynie są napisane swobodnym językiem

  • Artykuły mogą być pretekstem do konstruktywnych dyskusji miedzy kolegami

  • Skupiamy się głównie na tematach, które są ciekawe i pomocne dla naszych pracowników

  • Nasi odbiorcy są krytyczni – dbamy o wysoką jakość naszych artykułów

  • GO JYSK to kanał, przy pomocy którego możemy komunikować informacje dotyczące firmy, opisując ważne wydarzenia lub projekty

  • Magazyn wzmacnia więzi między pracownikami z różnych krajów

  • Dzięki GO JYSK pracownicy mogą dowiedzieć się więcej o pracy w sklepach JYSK w innych krajach.