Work in our Customer Service

Zostań Pracownikiem Działu Obsługi Klienta

  • Pomóż klientom znajdować najlepsze rozwiązania
  • Przyjdź z dobrym nastawieniem, a nauczymy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby wykonać świetną robotę w naszym dziale
  • Zostań częścią wyjątkowego i silnego zespołu
  • Przed Tobą stanie możliwość na zrobienie szybkiej i profesjonalnej kariery w JYSK
  • Zostań częścią dużej firmy, która robi wiele dla swoich pracowników

Będąc Pracownikiem Obsługi Klienta do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Wspieranie i przyczynianie się do ogólnej wysokiej jakości pracy działu obsługi klienta i swojego zespołu.
  • Uzyskanie i rozszerzanie rozległej wiedzy na temat naszych produktów i usług.
  • Poznaj swojego klienta - zostań świadomym potrzeb klienta, jego sytuacji i nastroju
  • Dbałość o zapewnienie zawsze wysokiej jakości obsługi klientów
  • Uczestniczenie w optymalizacji i rozwijaniu codziennych procedur i szkoleń
  • Utrzymywanie codziennego kontaktu z klientami, przewożnikiem i sklepami  

To stanowisko jest dla Ciebie jeśli...

  • Dobrze radzisz sobie wśród zgiełku i trudów codziennego dnia, który nigdy nie jest taki sam.
  • Jesteś gotów osiągać wyniki i posiadasz motywację przyczyniając się do wydajności całego zespołu
  • jesteś energiczny, charyzmatyczny i myślisz pozytywne
  • potrafisz działać w zespole i jesteś dobrym kolegą, który zawsze jest gotów pomóc innym
  • łatwo się uśmiechasz i chętnie obsługujesz klientów, zawsze stawiając klientów na pierwszym miejscu, aby zapewnić im wyjątkowe doświadczenia
  • jesteś elastyczny i potrafisz priorytetyzować zadania
  • jesteś pracowity, punktualny i chętny do nauki i rozwoju

 

Poznaj nas i sprawdź, co możemy Tobie zaoferować

Dowiedz się więcej o stanowisku Pracownika Działu Obsługi Klienta i o naszej kulturze pracy w JYSK klikając "Poznaj Kristinę" - jedną z naszych Pracowników Działu Obsługi Klienta, która opisuje jak to jest pracować w JYSK.

Masz więcej pytań?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące stanowiska, prosimy o kontakt z działem hrpl@jysk.com

Pierwsze skojarzenia z tym stanowiskiem?

  • Możliwość kontaktu z innymi ludźmi jest tym, co naprawdę lubię, ale praca w sklepie nie była dla mnie, więc pomyślałam, że dobrze by było spróbować pracy w dziale obsługi klienta.
  • Zawsze wiedziałam, że JYSK to bardzo duża firma zajmująca się różnymi rzeczami, ale poza tym nie wiedziałam zbyt wiele o tej firmie, więc po prostu dołączyłam do zespołu i jestem bardzo z tego zadowolona.

 

Jak to jest być Pracownikiem Działu Obsługi Klienta w JYSK?

  • Myślę, że wspaniale - nie ma dwóch takich samych dni. Odbieranie telefonów i wiadomości przez cały dzień może wydawać się trochę monotonne, ale z dnia na dzień sytuację są różne i nigdy nie wiesz, kto dziś zadzwoni lub jaki problem należy rozwiązać.
  • Istnieje wiele różnych zadań w obsłudze klienta i musisz być w stanie rozwiązywać problemy, które się pojawiają i należy dbać, aby klienci zawsze byli zadowoloneni.

 

Jakie są wyzwania, które można spotkać na tym stanowisku?

  • Wyzwaniem jest między innymi to, że nigdy nie wiesz, od kogo dzisiaj odbierzesz telefon - może to być klient z problemem, ale może być też sytuacja, że przesyłka została uszkodzona - i potem od nas zależy, aby znaleźć właściwe rozwiązanie takiej sytuacji.
  • Musimy sprostać wszystkim wyzwaniom, które napotykamy na naszej drodze. Jeśli sprawa dotyczy uszkodzonych produktów lub brakujących elementów zawsze musimy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla tej sytuacji, aby klient był zadowolony.

Opisz kulturę pracy w sklepie.

  • Środowisko jest bardzo nieformalne tutaj w dziale obsługi klienta i istnieje między nami wielką więź w zespole.
  • Wszyscy ze sobą rozmawiają i między nami jest naprawdę dobry klimat - dużo sobie żartujemy z siebie i również z szefa zespołu.

 Dlaczego inni powinni wybrać pracę w JYSK?

  • Przede wszystkim, chciałabym wspomnieć o pewnej wspólnocie jaką tu mamy. Fakt, że pracownicy mają dobre relację między sobą i czują się naprawdę dobrze w swoim towarzystwie, ale także, to że codziennie jest tak wiele wyzwań i możliwych rozwiązań, powoduje, że praca jest naprawdę świetna.
  • Musisz potrafić pracować w środowisku, w którym czeka na ciebie wiele zadań i musisz potrafić „uśmiechać się” przez telefon, aby klienci zawsze byli zadowoleni.

Co dalej?

  • Cieszę się z tego co mam, ale oczywiście w pewnym momencie chciałabym wspiąć się wyżej po szczeblach kariery, tutaj w JYSK.
  • Nasz dział obsługi klienta będzie już tylko rósł, więc czeka na nas wiele możliwości w rozwoju, na przykład w obszarze Opiekuna Działu lub Szefa Działu.

Pracuj na stanowisku Opiekuna Działu

    • Będz odpowiedzialny za swój obszar będąc częścią zespołu obsługi klientów
    • Wspomagaj, motywowuj i angażuj pozostałych kolegów w zespole
    • Przed Tobą stanie możliwość na zrobienie szybkiej i profesjonalnej kariery w JYSK
    • Zostań częścią dużej firmy, która robi wiele dla swoich pracowników
    • Zostań częścią wyjątkowego i silnego zespołu

Będąc Opiekunem Działu do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Odpowiedzialność za powierzony obszar obsługi klienta
  • Szkolenie kolegów z tematów związanych z powierzonym obszarem
  • Uczestniczenie w realizacji nowych kampanii i inicjatyw
  • Dobra znajomość produktów i systemów wewnętrznych
  • Dbałość o zapewnienie zawsze wysokiej jakości obsługi klientów
  • Uczestniczenie w optymalizacji i rozwijaniu codziennych procedur i szkoleń



To stanowisko jest dla Ciebie jeśli...

  • jesteś gotowy na podjęcie odpowiedzialności i możliwości wpływania na środowisko pracy
  • potrafisz działać w zespole i jesteś dobrym kolegą, który zawsze jest gotów pomóc innym
  • dobrze radzisz sobie w zmiennym i bardzo dynamicznym środowisku i potrafisz radzić sobie z kilkoma zadaniami w tym samym czasie
  • potrafisz inspirować i motywować innych
  • jesteś energiczny, charyzmatyczny i myślisz pozytywne
  • jesteś elastyczny i potrafisz priorytetyzować zadania w taki sposób, aby klient był zawsze zadowolony
  • jesteś uśmiechnięty i chętny do obsługi klientów 



Poznaj nas i sprawdź, co możemy Tobie zaoferować

Dowiedz się więcej o stanowisku Opiekuna Działu oraz o naszej kulturze pracy w JYSK klikając "Poznaj Lill" -  jest to jedna z naszych Opiekunów Działu, która opisuje jak to jest pracować w JYSK.

Masz więcej pytań?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące stanowiska, prosimy o kontakt z działem HR hrpl@jysk.com.

Pierwsze skojarzenia z tym stanowiskiem?

  • Jestem w JYSK już od wielu lat. Zaczęłam jako studentka w sklepie, następnie byłam sprzedawcą, a później kierownikiem sklepu, więc pomyślałam, że przyszedł czas, aby zobaczyć JYSK z innej perspektywy. Znalazłam to stanowisko i pracuję już tutaj dwa dobre lata.

 

Jak to jest być Opiekunem Działu w Dziale Obsługi Klienta w JYSK?

Lill jest odpowiedzialna za wszystkich studentów w dziale obsługi klienta w Danii.

  • Odpowiedzialność za nowych pracowników jest naprawdę fajna i możliwość patrzenia jak się rozwijają i szkolenia ich ze sposobów, które wykorzystujemy we współpracy z klientami, systemami i produktami daje satysfakcję. Miło jest ich szkolić i przyczyniać się do kształtowania ich postawy, i po prostu zobaczyć jak rosną razem z zadaniami. To chyba najlepsza część bycia Opiekunem Działu.

 

Jakie są wyzwania, które można spotkać na tym stanowisku?

  • Wiele wyzwań czyha na nas w okresach szczytowego obciążenia – może to być na przykład kampania urodzinowa JYSK. W takim okresie telefony się urywają, a skrzynka pocztowa jest ciągle pełna, ale nadal bardzo ważną kwestią jest to, żeby nasi studenci i nowi pracownicy mieli czas na wykonanie swoich zadań.
  • Pomimo tego, że jesteśmy zabieganym działem, zawsze jesteśmy świadomi i skupieni na naszych nowych pracownikach, na śledzeniu ich postępów, przeglądaniu naszych ofert i produktów lub na czymkolwiek innym, co pojawia się w trakcie dnia.
  • W porównaniu do obsługi klienta w sklepie, tu jest zupełnie inaczej - musisz być gotowy w inny sposób. W sklepach można zobaczyć klientów i zrozumieć ich mowę ciała, a tu nie można tego zrobić przez telefon i dlatego jest bardzo ważne, aby słuchać uważnie i naprawdę zrozumieć klienta, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie.

 

 Opisz kulturę pracy na twoim stanowisku.

  • Mamy tyle zabawy z tak wieloma osobowościami w jednym miejscu. Mieszanka dobrego humoru i fakt, że jesteśmy tak różni, tworzy naprawdę dobrą atmosferę w miejscu pracy.
  • Pomagamy sobie wzajemnie codziennie - każdy z nas ma swoją wiedzę i doświadczenie, a to oznacza, że zawsze jest kogo zapytać, jeśli są wątpliwości lub jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o czymkolwiek. Jest to również coś, co przyczynia się do tego, że jesteśmy bardzo bliskim zespołem.

Dlaczego inni powinni wybrać pracę w JYSK?

  • Ponieważ w dziale obsługi klienta jesteśmy zawsze pomocni i wspieramy się nawzajem. To świetna praca z naprawdę dobrą atmosferą a JYSK jest naprawdę dobrym miejscem do pracy. To również powód dla którego jestem tutaj już tak długo.
  • Istnieje tak wiele możliwości w JYSK: możesz wyjechać do innego kraju, pracować w sklepie, w magazynie, lub w administracji i to wszystko w tej samej firmie!

Co dalej?

  • Z pewnością widzę siebie w JYSK w przyszłości. Następnym krokiem dla mnie jest to, że wraz z naszym działem HR ocenimy wpływające aplikacje i wybierzemy kolejne talenty. Czekam na to z niecierpliwością.

Zostań praktykantem na Szefa Zespołu Obsługi Klienta 

    • Wykorzystaj szansę na szybką i profesjonalną karierę w JYSK
    • Nasz program szkoleniowy przygotowuje do objęcia stanowiska Szefa Zespołu Obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za własny zespół obsługi klienta
    • Zamień pracę na pracę pełną wyzwań, odpowiedzialności i możliwości zdobywania wiedzy
    • Zostań częścią silnego i wyjątkowego zespołu, w którym współpraca i duch zwycięzcy są zawsze w centrum uwagi
    • Zostaniesz częścią dużej firmy, która robi wiele swoich pracowników  

Program szkoleniowy dla Szefa Zespołu Obsługi Klienta:

  • Będziesz pracować pod okiem Szefa Zespołu
  • Twoja praca będzie podobna do tej, którą zwykle wykonuje Szef Zespołu
  • Otrzymasz szkolenia dające ugruntowaną wiedzę przygotowującą do objęcia stanowiska Szefa Zespołu.
  • Twój mentor Cię poprowadzi, oceni Twoją pracę i wskaże w których obszarach trzeba będzie się rozwijać, aby być gotowym do pracy

Podczas programu szkoleniowego praktykant zdobędzie wiedzę na poniższe tematy:

  • Planowanie i ustalanie zadań personelu, aby upewnić się, że ogólne cele na dany dzień/tydzień/miesiąc zostaną osiągnięte.
  • Planowanie i organizowanie terminów na wykonanie zadań
  • Zarządzanie i optymalizacja ogólnej wydajności zespołu
  • Wspieranie, angażowanie i motywowanie pracowników
  • Szkolenie i praca ze swoimi pracownikami zgodnie z poziomem ich rozwoju zawodowego
  • Ustalanie nowych celów dla siebie i całego zespołu

To stanowisko jest dla Ciebie jeśli..

  • Jesteś osobą ambitną, poważną i masz chęci osiągania wysokich wyników i mentalność zwycięzcy
  • jesteś gotowy do nauki i do bycia ocenianym
  • jesteś w stanie zachować zimną krew w dynamicznym i energicznym środowisku
  • potrafisz podejmować decyzje i ponosić odpowiedzialność zarówno za swój zespół, jak i za całkowitą pracę działu obsługi klienta
  • radzisz sobie dobrze w dynamicznym i zmiennym środowisku
  • jesteś osobą energiczną i potrafisz zarazić innych pracowników swoim pozytywnym myśleniem
  • czerpiesz radość z codziennej pracy zespołowej
  • jesteś gotowy na przyjęcie odpowiedzialności i możliwości wpływania na środowisko pracy
  • potrafisz radzić sobie z różnymi problemami w tym samym czasie
  • jesteś gotów osiągać odpowiednie wyniki i jesteś zmotywowany do ciągłego dążenia do poprawy obsługi klienta

Poznaj nas i sprawdź, co możemy Tobie zaoferować

Dowiedz się więcej o stanowisku praktykanta na szefa zespołu oraz o naszej kulturze pracy w JYSK klikając "Poznaj Rasmusa" -  jest to jeden z naszych praktykantów na szefa zespołu, który opisuje jak to jest pracować w JYSK.

Masz więcej pytań?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące stanowiska, prosimy o kontakt z działem hrpl@jysk.com

Pierwsze skojarzenia z tym stanowiskiem?

  • Przyszedłem z otwartym umysłem, ale wciąż mając nadzieję na podejmowanie ważnych decyzji  - nie tylko w odniesieniu do obsługi klienta, ale również takie, które są ważne dla sklepów.
  • W Danii wiele się mówi o najlepszej obsłudze klienta tutaj w JYSK i w jaki sposób można na to wpływać, a to jest z pewnością coś, co udało się osiągnąć.

Jak to jest być praktykantem na Szefa Zespołu Obsługi Klienta w JYSK?

  • Dzień tutaj jest naprawdę ekscytujący. Masz mnóstwo obowiązków i wyzwań w ciągu dnia związanych z pracownikami, klientami, przewoźnikami, ale również z pracownikami JYSK z innych działów. Po prostu jest to niesamowite doświadczenie -  być na tym stanowisku i zajmować się tymi rzeczami.
  • W dziale obsługi klienta każdy dzień jest inny. Nie ma dwóch takich samych dni.
  • Zajmuję się wieloma różnymi zadaniami i mimo, że czasami zadanie w JYSK przechodzi przez wiele rąk, często ostateczna decyzja należy do ciebie.

Jakie są wyzwania, które można spotkać na tym stanowisku?

  • Wyzwania jakie mnie spotykają są bardzo różne. Jeśli chodzi o klientów istnieją pewne wyzwania, które od czasu do czasu wymagają od ciebie myślenia trochę bardziej twórczo, aby je rozwiązać.
  • Jeśli chodzi o sprawy związane z personelem, to również pojawiają się ciekawe sytuacje i to właśnie ta część jest nadal bardzo świeża dla mnie. Myślę, że to jest duży skok od bycia zwykłym pracownikiem do bycia szefem zespołu, ale możesz doświadczyć ciekawych wyzwań i spróbować rozwiązać naprawdę różne problemy w ciągu dnia.

 Opisz kulturę pracy na twoim stanowisku.

  • Kultura pracy w naszym zespole jest naprawdę dobra i jest również jedną z rzeczy, na które bardzo zwraca się uwagę tutaj w JYSK.
  • Środowisko pracy i sposób podejścia do zadań jest po prostu niesamowicie pozytywny. Jesteśmy jednym dużym zespołem pomagającym sobie wzajemnie i wiemy, co jest ważne i o co walczymy każdego dnia.
  • Tak w sumie to kultura pracy i ludzie są tutaj niesamowici. Każdy daje z siebie wszystko i bycie częścią takiego środowiska jest naprawdę super.
  • Ludzie tutaj są różni i to jest naprawdę dobre połączenie. Pomaga zapewnić dobrą energią i dobrym poziom rozwoju między pracownikami.

 Dlaczego inni powinni wybrać pracę w JYSK?

  • Gdybym miał polecić innym pracę w JYSK, powiedziałbym, że masz możliwość bardzo urozmaiconej i ciekawej pracy.
  • Musisz kreatywnie podchodzić do tematu i czeka na ciebie wiele wyzwań - na przykład: problemy klientów lub problemy, które mogą wystąpić w obrębie organizacji, w sklepach, w administracji, wśród kolegów lub w innych działach w JYSK.
  • Sądzę jednak, że najważniejsza jest niezależność, którą tutaj naprawdę czujesz. Fakt, że masz tę niezależność i możliwość wpływania na rzeczy, z którymi pracujesz jest czymś bardzo pozytywnym.

Co dalej?

  • Kolejnym krokiem dla mnie jest stać się szefem zespołu obsługi klienta a to, czy to będzie w Danii czy za granicą nie jest dla mnie tak ważne. Chciałbym uzyskać więcej doświadczenia, a następnie w pewnym momencie pójść dalej po szczeblach kariery w JYSK.

Zostań Szefem Zespołu Obsługi Klienta

  • Jako szef zespołu będziesz odpowiedzialny za własny zespół i jego wyniki
  • Będziesz odpowiedzialny za pracowników i ich szkolenie, coaching i rozwój pracowników
  • Będziesz musiał zapewnić zawsze dostępny i gotowy do obsługi klientów zespół, który zawsze będzie zapewniał dobrą obsługę
  • Pomożesz stworzyć silny i wyjątkowy zespół, w którym współpraca i duch zwycięzcy są zawsze w centrum uwagi
  • Zostaniesz częścią dużej firmy, która robi wiele swoich pracowników
  • Przed Tobą stanie możliwość na zrobienie szybkiej i profesjonalnej kariery w JYSK 

Będąc Szefem Zespołu Obsługi Klienta do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Prowadzenie swojej drużyny do sukcesu
  • Posiadanie ostatniego słowa podczas podejmowania decyzji związanych z obsługą klienta
  • Poprawa i zapewnienie najlepszej obsługi klienta
  • Zarządzanie i optymalizacja ogólnej wydajności zespołu
  • Szkolenie, trenowanie i rozwijanie pracowników
  • Śledzenie postępów i ocenianie wydajności zespołu
  • Organizowanie, planowanie i delegowanie różnych zadań i obowiązków w odniesieniu do terminów
  • Przewodzenie, angażowanie i motywowanie pracowników
  • Ustalanie nowych celów dla zespołu obsługi klienta

To stanowisko jest dla Ciebie jeśli...

  • jesteś osobą poważną, ambitną i chcesz się doskonalić oraz rozwijać
  • jesteś gotów osiągać odpowiednie wyniki i jesteś zmotywowany do ciągłego dążenia do poprawy jakości obsługi klienta
  • jesteś w stanie zachować zimną krew w dynamicznym i energicznym środowisku
  • potrafisz podejmować decyzje i ponosić odpowiedzialność za zarówno swój zespołu, jak i obsługę klienta
  • jesteś energiczny i masz pozytywne nastawienie, którym podzielisz się ze swoim zespołem
  • potrafisz motywować, być liderem w zespole i inspirować pozostałych pracowników
  • potrafisz z łatwością określać i formułować jasne cele i zadania
  • jesteś osobą zorganizowaną z umiejętnościami w planowaniu i potrafiącą spojrzeć na rzeczy z szerszej perspektywy
  • potrafisz odnieść się do wartości JYSK Values i upewnić się, że Twoi pracownicy postępują również w zgodzie z nimi

Poznaj nas i sprawdź, co możemy Tobie zaoferować

Dowiedz się więcej o stanowisku Szefa Zespołu oraz o naszej kulturze pracy w JYSK klikając "Poznaj Madelene" -  jest to jedna z naszych Szefowych Zespołu, która opisuje jak to jest pracować w JYSK.

Masz więcej pytań?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące stanowiska, prosimy o kontakt z działem HR hrpl@jysk.com

Pierwsze skojarzenia z tym stanowiskiem?

  • Całe moje życie pracuję w dziale obsługi klienta i to stanowisko w JYSK było dla mnie naprawdę interesujące. To była szansa na otwarcie nowego centrum obsługi klienta i rozwój osobisty w JYSK.
  • Jest to stanowisko z dużą odpowiedzialnością, ale również wolnością przy udoskonalaniu procesów i zadań, które mi bardzo odpowiadają.

Jak to jest być Szefem Zespołu Obsługi Klienta w JYSK?

  • Jest zabawa, są wyzwania i mam szansę rozwijać swoje  i mojego zespołu umiejętności, byśmy byli jeszcze lepsi w naszej pracy.
  • Centrum Obsługi Klienta oraz stanowisko Szefa Działu Obsługi Klienta jest w miarę nowym stanowiskiem w JYSK, dlatego dla mnie oznacza to wiele planowania i organizowania. Robię to, aby zadbać, by nasza obsługa klienta była na takim poziomie, jaki chcemy osiągnąć, dlatego dbamy o osiągane cele i dbałość o potrzeby klientów.
  • Dbam o to, abyśmy byli na bieżąco ze wszystkimi sprawami, które pojawiają się w naszej organizacji, tj. planowanie odpowiednich szkoleń, uczestniczenie w ważnych spotkaniach, szkolenia w naszych sklepach oraz szkolenia członków mojego zespołu w obszarach wymagających poprawy. Zasadniczo staram się dbać o to, aby Centrum Obsługi Klienta było na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje w JYSK oraz o to, aby pomagać w ewoluowaniu organizacji JYSK. Często dostaje zapytania o pomoc w rozwijaniu i podsuwaniu pomysłów na ulepszenie ogólnych wrażeń naszych klientów w JYSK.

Jakie są wyzwania, które można spotkać na tym stanowisku?

  • Wyzwania są najczęściej tym, co powoduje, że ta praca jest tak różnorodna i dlatego mi bardzo odpowiada - lubię patrzeć na stale rozwijające się środowisko pracy. Środowisko pracy w JYSK jest naprawdę dynamiczne i stale rozwijające się.
  • Zawsze przydałoby się więcej czasu, aby można było zrobić absolutnie wszystko, tak jak chcemy. Mamy wysokie ambicje, KPI i cele - chcę mieć czas dla wszystkich klientów i moich pracowników, aby pomóc spełnić ich potrzeby a czasami jest trudno być dla wszystkich, więc ważne jest, aby móc ustalić priorytety i strukturę zadań.
  • Wyzwaniem staje się również dbanie o właściwy sposób komunikacji i to, jak przekazujemy informacje wszystkim zainteresowanym stronom. Jeśli na przykład zmiana jest realizowana w naszej organizacji, to musimy być pewni, że każdy zrozumie, co mamy na myśli i co chcemy osiągnąć. Wszyscy musimy znać i dążyć do tego samego celu, bez znaczenia czy pracujesz w sklepie czy w dziale obsługi klienta. Więc kiedy potrzebuję, aby wszyscy byli na pokładzie, to również od siebie wymagam, abym w odpowiednio dobry sposób komunikowała to, co mam do powiedzenia, aby trafić do różnego rodzaju ludzi. Bardzo wierzę w to, że na tym stanowisku umiejętność komunikacji pozwala odnieść sukces, bo zawsze jesteś "na świeczniku".

 Opisz kulturę pracy w sklepie.

  • Pracujemy zespołowo i każdy z nas bierze odpowiedzialność za wykonanie. Zawsze stawiamy wyzwania przed sobą, więc to nas "nakręca" do rozwijania umiejętności na każdym stanowisku.

Dlaczego inni powinni wybrać pracę w JYSK?

  • Tu nigdy nie ma nudy!
  • Zawsze staramy się być lepszymi i będziemy stale udoskonalać naszą pracę i uszczęśliwiać klientów i pracowników.
  • JYSK zawsze jest zainteresowany naszymi pomysłami, więc jeśli jesteś osobą, która lubi dynamicznie działającą organizację, która potrafi świętować małe i duże sukcesy, naprawdę znajdziesz satysfakcję z pracy w JYSK.